لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش غیرجراحی برای لیفت و تنیدگی پوست صورت است. این روش از نخ‌های خاصی استفاده می‌کند که به نقاط مشخصی در صورت تزریق می‌شوند و سپس به کمک این نخ‌ها، پوست صورت به بالا کشیده می‌شود. این روش یک جایگزین غیرجراحی برای لیفت صورت است و به دلیل عدم نیاز به برش و جراحی، زمان بهبودی کوتاه‌تر و عوارض کمتری دارد.لیفت صورت با نخ در سال‌های اخیر به عنوان یک روش محبوب برای جوانسازی و بهبود ظاهر صورت شناخته شده است. این روش معمولاً برای کسانی که علائم پیری مانند پوست لاغر و ضعیف، خطوط و چین و چروک‌های صورت و دور چشم دارند، توصیه می‌شود.

Close-up of woman with marks drawn for cosmetic treatment

برخلاف جراحی لیفت صورت، که نیاز به برش و جراحی دارد و باعث ایجاد زخم‌های قابل مشاهده و زمان طولانی برای بهبودی می‌شود، لیفت صورت با نخ یک روش غیرجراحی است که تنها نیاز به سوزن‌های کوچک برای تزریق نخ‌ها دارد. این نخ‌ها به پوست صورت نفوذ می‌کنند و به ساختارهای پوستی مانند بافتهای چربی و عضلات متصل می‌شوند. سپس با کشیدن این نخ‌ها به بالا، پوست صورت به شکل مطلوب تنیده می‌شود.

مزایای لیفت صورت با نخ شامل زمان کوتاه‌تر بهبودی، عدم نیاز به برش و جراحی، کمترین عوارض و خطر عفونت، اثر بلندمدت و قابل تنظیم بودن نتایج است. همچنین، این روش قابل استفاده در تقریباً هر منطقه از صورت است و می‌تواند به تنهایی یا در ترکیب با روش‌های دیگر مانند بوتاکس و پرفیلرها استفاده شود.

با این حال، لیفت صورت با نخ همچنین دارای برخی محدودیت‌ها و عوارض است. ممکن است پس از انجام این روش، درد و سوزش کوتاه مدت، سرخی و تورم در منطقه تزریق، عفونت و گاهی اوقات حساسیت نسبت به نخ‌ها را تجربه کنید. همچنین، نتایج لیفت صورت با نخ قابل تنظیم نیستند و ممکن است پس از گذشت چند ماه تا یک سال، نیاز به تکرار درمان داشته باشید. در نهایت، قبل از تصمیم‌گیری برای لیفت صورت با نخ، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. او می‌تواند شما را درباره مناسب بودن این روش برای شما، جزئیات درمان و عوارض ممکن آگاه سازد و به شما کمک کند تا تصمیم مناسبی بگیرید.

مراقبت های بعد از لیفت صورت

مراقبت های بعد از لیفت

1. استفاده از یخ 2. اجتناب از فعالیت های سنگین 3. استفاده از ضد التهاب: 4. جلوگیری از ماساژ 5. پیگیری با پزشک

ایا نخ های لیفت قابل جذب هستن

نیازی به نگرانی نیست که چرا نخ های لیفت زیر پوست باقی مانده اند؛ آن ها تشکیل رشته های فیبری جدید که تشکیل دهنده و تحریک کننده کلاژن هستند را تسهیل می کنند و به طور کلی، در طی چند ماه از طریق یک فرآیند طبیعی به نام هیدرولیز حل می شوند. استفاده از این نخ های جذبی باعث می شوند که شما دیگر هیچ دردی را برای کشیدن بخیه ها تجربه نکنید.

اقدامات قبل از لیفت نخ

بهتر است قبل از شروع لیفت با نخ حتما با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید تا بهترین برنامه درمانی را با توجه به نوع پوست شما تعیین کند. یک هفته قبل از انجام لیفت از نوشیدنی های الکلی خودداری کنید .از مصرف هردارویی بر پایه آسپرین خودداری شود
سال سابقه درخشان
مراجعه کننده راضی